Rozmowy klubu z miastem
Dyrektor zarządzający Lee Charnley poprosił o rozmowy z przewodniczącym rady Nickem Forbesem, by budować na sukcesie, jakim był Magic Weekend 2015, czyli kolejka Rugby League rozgrywana w jeden weekend na St. James’ Park.
Obie strony nie współpracowały ze sobą od trzech lat, gdy klub zmienił nazwę stadionu St. James’ Park na Sports Direct Arena, co spotkało się z krytyką ze strony Rady Miasta, która była również niezadowolona z faktu, że sponsorem Srok została firma Wonga.com.
Charnley jednak wyciągnął rękę na zgodę i już trwają rozmowy na temat promocji miasta.
Przewodniczący Rady Miasta Nick Fobres powiedział: - Bardzo się cieszę, że Newcastle United pomaga Radzie Miasta w realizowaniu jej ambicji, jaką jest promocja miasta w kraju i na świecie, jako wspaniałego miejsca do inwestowania.
- Ostatnio spotkałem się dyrektorem zarządzającym klubu, Lee Charnleyem, i dyskutowaliśmy o tym, jak rada oraz klub mogą współpracować w przyszłości.
- Newcastle United jest jedną z naszych najbardziej rozpoznawanych marek na świecie i wspaniale będzie ich mieć w swojej drużynie, jako jednego z najważniejszych zawodników, jeśli chodzi o promocję Newcastle.
W wyniku takiej współpracy piłkarze Srok mogą występować w roli ambasadorów miasta, by promować je w swoich krajach, takich jak Francja, Holandia, Hiszpania czy w państwach Afryki.
Warto dodać, że Newcastle United współpracuje już z Inicjatywą NewcastleGateshead, która także zajmuje się promocją regionu, a Lee Charnley zasiada w zarządzie tej inicjatywy.
Komentarze | 1
Adams napisał:11.09.15, 08:24Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.