Koniec St. James’ Park
- Newcastle United, po konsultacji z światowymi ekspertami ds. marki, pragnie dziś ogłosić swoją decyzję o sprzedaży pełnych praw do nazwy stadionu klubu – czytamy w oświadczeniu.
- Pierwotna propozycja, zaproponowana w listopadzie 2009 roku, zainteresowała sponsorów do połączenia ich marki z St. James’ Park, ale nie okazała się ona atrakcyjna komercyjnie.
- W związku z tym klub poszukuje sponsora, który otrzyma pełne prawa do nazwy stadionu. Do tego czasu stadion zostanie przemianowany na Sports Direct Arena.
Decyzję tę tłumaczył dyrektor zarządzający Derek Llambias. – Naszym celem w Newcastle United jest dostarczanie sukcesów kibicom i wszystkim osobom związanym z klubem. Musimy stać się finansowo samowystarczalni, by walczyć o sukcesy.
- To bardzo trudne ekonomicznie czasy i zarząd jest odpowiedzialny za maksymalizowanie wszystkich strumieni dochodu dla dobra klubu. Zmiana nazwy oferuje lukratywny sposób na znaczne zwiększenie dochodów klubu.
- Kiedy pod koniec 2009 roku ruszyliśmy z tym planem, zaproponowaliśmy sponsorom połączenie ich marki z marką St. James’ Park. Jednak by taka oferta była atrakcyjna, potencjalny sponsor musi mieć pełne prawa do nazwy.
- Przemianowanie stadionu na Sports Direct Arena pozwoli nam zaprezentować szansę, jaka stanie przed zainteresowanymi stronami. Obecnie aktywnie szukamy długoterminowego sponsora, który zapragnie przejąć prawa do nazwy stadionu.
- Nasza umowa z Northern Rock, sponsorem na koszulkach, skończy się z tym sezonem, co pozwala potencjalnemu sponsorowi nabyć prawa do nazwy stadionu oraz miejsce reklamowe na koszulkach.
Kibice długo nie czekali i na Twitterze już wyrażają swoje niezadowolenie. Ogromne rozczarowanie wyraził też Adam Campbell, gwiazda Akademii Newcastle.
Komentarze | 1
YohanCabaye napisał:10.11.11, 09:41Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.