Wielkie logo znika z dachu
Wonga.com podpisało umowę z Newcastle w październiku zeszłego roku. Logo firmy będzie widniało przez cztery lata na koszulkach klubu. Dodatkowo Wonga pozyskała prawa do nazwy stadionu i zmieniło ją ze Sports Direct Arena z powrotem na St. James’ Park.
Peter Beardsley mówi: - Granie przed Gallowgate zawsze było zaszczytem. To jedna z najpopularniejszych trybun w kraju, jeśli nie na świecie, więc wspaniale, że przywróci się jej dawny wygląd.
- To wspaniały gest ze strony naszego sponsora. To na pewno będzie docenione przez kibiców.
Z kolei prezes i założyciel Wonga Erroll Damelin dodaje: - Ten moment pokazuje nasze zobowiązanie wobec kibiców. Kiedy przywróciliśmy St. James’ Park jego oryginalną nazwę, powiedzieliśmy, że wrócimy do tradycji. To jest kolejna symboliczna część tej obietnicy.
- Poza nazwą stadionu będziemy budować nasz sponsoring poprzez prawdziwe inwestycje w klub, jego Akademię oraz społeczność lokalną.
Komentarze | 0
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.