Silverstone: Mamy naprawdę ekscytujące plany
- Asortyment, który nam dostarczono i zaprojektowano przez Adidas, jest wyjątkowy. Mamy więc naprawdę ekscytujące plany na start. Kiedy tak się dzieje, potrzeba czasu i inwestycji, może to być czerwiec lub późniejsza część lata - mówi Silverstone.
- Kiedy jednak rozpoczniemy sprzedaż, to będziemy czekać na opinie. Istniejemy, aby tworzyć produkty i doświadczenia, które będą sprawiać przyjemność fanom. Darren Eales ma kilka fantastycznych pomysłów na koszulki, które, uwierzcie mi, pojawią się.
Jeden z kibiców zwrócił uwagę na to, że klubowy sklep prezentuje się nie najlepiej w porównaniu do sklepów Borussii Dortmund czy nawet Bournemouth.
Silverstone odpowiedział: - Też poszedłem do sklepu w Dortmundzie. Nie byłem w sklepie w Bournemouth, ale byłem w różnych sklepach na całym świecie.
- Sklep w Dortmundzie był dość wyjątkowy, szczególnie spodobał mi się wąż ogrodowy Borussii Dortmund oraz szpadel i łopata Borussii Dortmund. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałem. Czy kibice Newcastle kupiliby wąż ogrodowy? Sklep i jego układ był niesamowity.
- W ostatnich kilku miesiącach bardzo ciężko pracowaliśmy jako klub. Nasze nowe relacje z Adidasem zaczynają się w czerwcu nowego roku. Wracamy do działalności detalicznej jako klub.
- Odzyskujemy więc kontrolę nad naszą sprzedażą detaliczną, naszymi fabrykami, sklepami, magazynami i dystrybucją. Wszystko to zrobimy sami.
- Wierzymy, że nasi fani dołączą do nas w tej podróży, aby stworzyć najlepszy w swojej klasie biznes i środowisko handlu detalicznego. Dotyczy to również naszego sklepu, który wymaga miłości i troski. Chcemy mieć pewność, że oferujemy najlepsze produkty.
- Wszystko, co uda nam się wygenerować lub zebrać, możemy następnie wydać na boisku. Nie chodzi tylko o podniesienie finansów, ale o ich utrzymanie.
- Zaangażowanie fanów i kibiców jest ważne, aby mieć pewność, że wrócą i wydadzą pieniądze na stadionie jak teraz, ponieważ musimy utrzymać przychody, a także je zwiększać.
- Dodam, że wydajemy pieniądze na boisku, bo na tym skupiamy się, aby mieć najlepsze drużyny żeńskie i męskie, ale chcemy także ulepszyć systemy sprzedaży biletów, kasę i radzić sobie z ambicjami i popytem, co generuje przychody, które musimy utrzymać i rozwijać.
- Musimy generować zyski i wydawać je na boisku. Moim zadaniem jest wykonanie tego komercyjnego elementu.
Komentarze | 0
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.