Silverstone: Obecnie jesteśmy w tyle za naszymi piłkarskimi konkurentami
- Projekt, który musimy wprowadzić, polega na zdefiniowaniu, kim jesteśmy i co zamierzamy, nie tylko dla naszej lokalnej bazy fanów, która jest tak silna i pełna pasji, ale także w jaki sposób angażujemy globalną bazę fanów i stajemy się nie tylko klubem piłkarskim, ale celem rozrywkowym – mówi Silverstone dla Leaders Week London.
- To wyzwanie, ponieważ obecnie jesteśmy w tyle za naszymi piłkarskimi konkurentami.
- Kiedy spojrzymy na różne elementy składowe, mamy wszystko do zrobienia. Musimy to wszystko zbudować. Obecnie nie prowadzimy działalności związanej z licencjonowaniem sprzedaży detalicznej.
- Z perspektywy partnerstwa musimy myśleć nieszablonowo i szukać różnych sposobów znajdowania wartości w aktywach. Chociaż nasza obecność w mediach jest niezwykle silna, a w zeszłym roku mieliśmy fantastyczną ekspozycję, musimy znaleźć partnerów, którzy mogą przyspieszyć budowanie naszej marki i historii.
- Mamy zupełnie nowych sponsorów na koszulkach z bardzo szczegółowym i skomplikowanym zestawem praw, które wyniosą nas wyżej.
- Przed naszym meczem w Lidze Mistrzów Sela zorganizowała pokaz dronów, który cieszył się ogromnym zainteresowaniem i zasięgiem do tego stopnia, że UEFA opublikowała go na swoich własnych kanałach, z zasięgiem do miliarda ludzi na całym świecie.
- Musimy być tak innowacyjni, musimy znaleźć nowe sposoby na podniesienie rangi marki Sela, ale także pokazać, co znaczymy dla naszego miasta, ponieważ naprawdę zwiększyło to emocje fanów przed naszym pierwszym meczem w Lidze Mistrzów od 20 lat.
- Musimy więc znaleźć sposoby na aktywację naszych praw, które nas wyróżniają, ponieważ nie mamy tych samych globalnych kanałów cyfrowych, co sześć najlepszych klubów.
- Następnie musimy przyjrzeć się naszemu stadionowi. Mamy bardzo oddanych lokalnych fanów i musimy uważać, aby zabrać ich ze sobą w tę podróż.
- Są kibicami i chcemy mieć pewność, że będą mogli nas wspierać w tej podróży, chcemy mieć pewność, że nie odstraszymy ich pasji zbyt wysokimi cenami.
- To naprawdę delikatny temat i obecnie analizujemy badania dotyczące wykonania stadionu pod kątem tego, co możemy zrobić, aby zbudować strefę kibica. Jest to wieloaspektowe, ale musimy myśleć nieszablonowo.
Komentarze | 0
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.