Pierwsze stroje na sezon 2023/24, Sela nowym sponsorem klubu
Nowe stroje są w tradycyjnych, czarno-białych barwach. Koszulki mają prosty wzór w czarno-białe pasy, z kołnierzykiem inspirowanym koszulkami Srok z lat 80-tych.
Spodenki będą całe czarny z białymi piaskami po bokach, z kolei getry są białe z czarnymi paskami u góry. Numery i nazwiska na plecach koszulek nadal będą czerwone.
Wraz z prezentacją nowych koszulek ogłoszonego nowego sponsora i tak jak spekulowano, będzie nim saudyjska firma Sela, która zajmuje się organizacją imprez masowych. Umowa, dzięki której klub ma zarabiać 25 milionów funtów rocznie, została podpisana na wiele lat.
Dyrektor generalny Srok Darren Eales powiedział: - Z zachwytem witamy Selę jako naszego nowego sponsora na koszulkach. To partnerstwo opiera się na wysoce konkurencyjnym procesie komercyjnym i wierzymy, że znaleźliśmy idealnego partnera na przód koszulki, który pomoże nam osiągnąć nasze cele na boisku i poza nim.
- Łączymy siły w ekscytującym momencie historii obu organizacji, ponieważ obie mają wspólną ambitną wizję globalnej ekspansji swoich marek.
- Zaangażowanie fanów ma kluczowe znaczenie dla tego, co robimy w Newcastle United, a w Sela współpracujemy z organizacją o wspólnych zainteresowaniach, która przez wiele lat organizowała niesamowite wydarzenia i doświadczenia milionom ludzi.
- Na miejscu będziemy ściśle współpracować nad projektem i obsługą nowej strefy kibica na St. James’ Park, czerpiąc inspirację z niesamowitych obiektów Sela w innych lokacjach.
Dyrektor handlowy klubu Peter Silverstone dodał: - Sela dołącza do nas w naszej ekscytującej podróży z powrotem do Ligi Mistrzów, umożliwiając nam dotarcie do jeszcze większej globalnej publiczności. Jesteśmy dumni, że stawiamy ich markę na czele i w centrum naszego kolejnego etapu rozwoju jako elitarnego, globalnego klubu Premier League.
- Nasze partnerstwo otworzy kluczową bramę do rozwoju naszej bazy fanów na całym świecie, w szczególności w Arabii Saudyjskiej i na Bliskim Wschodzie, jednocześnie prezentując działalność Sela oraz kultowe miejsca docelowe i nieruchomości, ponieważ chcą zdywersyfikować swoją działalność biznesową w Wielkiej Brytanii i poza nią.
- Sela ma niesamowite osiągnięcia w dostarczaniu wrażeń w sektorach rekreacyjnych, a zwłaszcza w marketingu aktywów sportowych i nieruchmości, w tym Superpucharu Hiszpanii i Superpucharu Włoch.
- Wierzymy, że będą odpowiednio promować nasz klub i markę, wzmacniając nasz cel, jakim jest bycie najbardziej wspieranym klubem Premier League w Arabii Saudyjskiej – kraju z młodą, obeznaną z technologiami cyfrowymi populacją, która bardzo interesuje się piłką nożną.
- Z niecierpliwością czekamy na ogłoszenie dalszych szczegółów naszej współpracy w odpowiednim czasie.
Starszy wiceprezydent Sela Ibahim Mohtaseb mówi: - To partnerstwo polega na tym, że Sela jest częścią kolejnego rozdziału w klubie.
- Chodzi o to, żebyśmy wspierali drużyny mężczyzn, kobiet i Akademii. I chodzi o powoływanie do życia światowej klasy doświadczeń, które leżą u podstaw tego, co robimy jako firma.
- Dla Sela wszystko zaczęło się od futbolu ponad 25 lat temu. Dziś staliśmy się wieloaspektową firmą, która tworzy doświadczenia i niesamowite miejsca, każdego roku odwiedzane przez miliony ludzi, w różnych obiektach związanych ze sportem, rozrywką, hotelarstwem i handlem.
- Teraz rozpoczynamy kolejny etap naszego międzynarodowego rozwoju. Tam, gdzie możemy dobrze wykorzystać nasze zasoby i innowacje z korzyścią dla fanów, klubu i szerszych społeczności, którym to będzie służyło, zrobimy to.
#NUFC is delighted to announce a new multi-year front of shirt partnership with @Sela!
— Newcastle United FC (@NUFC) June 9, 2023
Komentarze | 0
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.