Kolejny sezon z noon.com na rękawkach koszulek
Firma współpracuje ze Srokami od czerwca zeszłego roku i klub miał na tym zarobić aż 7,5 miliona funtów. Dzięki tej umowie noon.com m.in. sprzedaje koszulki Newcastle na Bliskim Wschodzie, z dostawą w 15 minut w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Ali Kalif-Hussain z noon.com powiedział: - Jesteśmy podekscytowani dalszą współpracą z Newcastle United na drugi sezon po niesamowitym sukcesie w naszym pierwszym roku.
- Wierzymy, że niebo jest granicą dla Newcastle i nie możemy być bardziej podekscytowani przyszłością, gdy możemy dać więcej naszym klientom oraz kibicom.
Dyrektor handlowy Newcastle Peter Silverstone powiedział: - Po niesamowitym pierwszym roku współpracy, jesteśmy zachwyceni, że noon.com będzie nadal oficjalnym partnerem Newcastle United na rękawkach koszulek w sezonie 2023/24.
- Będziemy z dumą nosili logo noon na rękawkach, gdy nasza męska drużyna wróci do Ligi Mistrzów po 20 latach, a nasza kobieca drużyna, po sezonie zakończonym triumfem w lidze, będzie kontynuowała swoją wspinaczkę w kobiecej piłce nożnej.
- Newcastle United ma ambicje, żeby być najbardziej wspieranym klubem w Arabii Saudyjskiej i na Bliskim Wschodzie. Współpraca z noon na pewno pomoże nam w osiągnięciu celu.
- Klub ma najbardziej rozwijającą się grupę kibiców w Arabii Saudyjskiej, która w rok zwiększyła się o 600%, a noon wpłynął na ten niespotykany wzrost.
- Transmisje z meczów Newcastle, z noon na rękawkach, pozwoliło noon dotrzeć do jeszcze większej liczby domów w Arabii Saudyjskiej i na Bliskim Wshcodzie. To prawdziwa współpraca, gdzie obie strony wspierają się w osiągnięciu swoich wspólnych celów.
- Jedna z najpopularniejszych i zaufanych firm internetowych na Bliskim Wschodzie działa z najszybciej rozwijającym się klubem Premier League w Arabii Saudyjskiej, to recepta na sukces. Dziękujemy noon.com za ich ciągłe wsparcie i zaufanie w naszą współpracę.
Komentarze | 0
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.