Noon nowym sponsorem Newcastle na rękawkach
Działający online noon.com jest wiodącą w regionie platformą handlu elektronicznego oferującą modę, elektronikę, kosmetyki, artykuły spożywcze, artykuły domowe i dziecięce.
Logo Noon.com będzie widniało na rękawkach wszystkich strojów Srok w sezonie 2022/23.
Ali-Kafil-Hussain z noon.com powiedział: - Jesteśmy niesamowicie dumni, że zostaliśmy kluczowym partnerem strategicznym Newcastle United, jednego z najpopularniejszych klubów na świecie. Czekamy na współpracę z klubem z mocnym poczuciem wspólnoty i bogatą historią.
Dale Aitchison, szef umów sponsorskich Srok, dodał: - Noon.com jest odnoszącą sukcesy oraz wpływową marką na Bliskim Wschodzie i jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy, dzięki której będziemy mogli zaoferować kibicom z tego regionu nowe sposoby na kontakt z klubem.
- Jednym ze sposobów, w jaki możemy to osiągnąć, jest stworzenie szybkiego, wydajnego i skutecznego sposobu dla fanów w regionie na zamawianie oficjalnych towarów Newcastle United. Cieszymy się, że fani mogą korzystać z noon.com, aby z dumą nosić swoje stroje.
Komentarze | 2
Gregor napisał:27.06.22, 20:26https://twitter.com/PIF_en/status/1460231211671072775?t=MWuasbfVr6GhceAbjmWnTA&s=19
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, żeby dodać komentarz.